luni, 12 martie 2012

Apa este o necesitate pentru toata lumea

“Mens sana in corpore sano” a fost principiul pe baza caruia am crescut.   Parintii mei mi au insuflat de mica sa traiesc sanatos, atat printr-un regim alimentar cat si prin miscare zilnica. De cand eram o copila am fost invatata sa gasesc un echilibru, o armonie  intre sanatatea psihica si cea fizica.  Parintii mei au fost gradinari, ecologisti si in principal vegetarieni.  Tata imi spunea mereu cand eram mica , citandu-l pe Albert Einstein “Nimic nu va fi atat de benefic pentru sanatatea oamenilor si nu ne va mari sansele de supravietuire pe Terra  ca evolutia la o dieta vegetariana”. Cu timpul am ajuns sa-i dau dreptate in viata. A fi vegetarian este unul dintre cele mai bune lucruri pe care le poti face pentru tine, iar rezultatul va fi o energie debordanta si o stare buna de sanatate in viata de zi cu zi. Mancatul sanatos este garantul unei stari psihice bune si de asemenea este baza unei atitudini pozitive. A fi vegetarian nu înseamnă a nu mai mânca nimic altceva degât produse de origine vegetală. De la o varsta frageda mi au fost insuflate aceste valori si principii, practic am trait cu acest stil de  viata.Am fost invatata sa traiesc sanatos, in armonie cu natura, iar prin stiulul de viata pe care il duc sa ma simt eu bine dar sa-i fac si pe cei din jurul meu sa ma inteleaga si sa se simta si ei bine la randul lor alaturi de mine.Tot ceea ce ne inconjoara merita respect si trebuie sa respectam si noi pentru a primi respect. Parintii mei, fiind vegetarieni, practic desfasurau activitati agricole.  Gradinaritul a fost o afacere de familie. Practic produceam atat pentru autoconsum cat si pentru vanzare.Avem o suprafata de teren destul de mare unde cultivam  legume, pomi fructiferi, zarzavaturi.Initial pentru irigarea terenului s-a   luat in calcul irigarea   cu furtunul. Analizand situatia, am constatat ca se risipeste prea multa apa, apa ori avea presiune prea mare ori nu avea deloc, motiv pentru care am apelat la un hidrofor. L-am montat, am estimat in medie cam cat consumam cu activitatile gospodaresti si cat cu cele agricole astfel incat am reusit sa evitam risipa si sa ne desfasuram activitatea in bune conditii.

Un hidrofor este extrem de benefic intr-o gospodarie din punctul meu de vedere indiferent daca este destinat uzului casnic sau agricol.  Pentru noi la ora actuala este vital pentru activitatile pe care le desfasuram. Apa are presiune, eviti sa risipesti apa sau energia electrica. hidroforul poate fi setat la paramentri estimativi privind consumul de apa dintr-o gospodarie.Lucrurile decurg mult mai bine de cand am montat hidroforul. Este extrem de silentios  si in primul si in primul rand economic. Ne facem treaba mult mai bine de cand il avem atat ceea ce trebuie pentru casa cat si pentru mica noastra afacere. De apa ai nevoie la orice pas. Recomand tuturor celor care stau la casa sa-si monteze un hidrofor. Cuvantul hidrofor poate fi asociat cu urmatoarele trei caracteristici: presiune, economie si silentiozitate.


hidrofor, hidrofor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu